Deze vacature is ingevuld

Wij hebben een match!!

RHEA SERVICE MANAGEMENT ZOEKT EEN 

IT-SERVICEDESK MEDEWERKER 

MET COMMUNICATIETALENT (M/V) 
FIRST LINE SUPPORT


Heb je altijd al op de eerste rij willen zitten in een innovatief IT-bedrijf? Solliciteer dan voor de job van first line servicedesk medewerker bij Rhea.

Wil de klant extra ondersteuning voor z’n applicaties? Heeft de klant een technische vraag? Dan ben jij de eerste die ze horen. Noem je gerust de VIP van de servicedesk.


Start met de klant - Zoek uit wat hij wilt en geef het aan hem.

Odoo tekst en afbeelding blok
Odoo - Voorbeeld 1 voor drie kolommen

JE SUPPORTFUNCTIE IN 5 LIJNEN

  • Jij geeft first line support aan je klanten die een onderhoudscontract met Rhea hebben afgesloten voor hun IT-applicaties.

  • Als eerste aanspreekpunt van de servicedesk ben je verantwoordelijk voor een excellente ondersteuning van je klanten. ‘Kwaliteitsservice’, voor jou is dat een werkwoord en geen loze marketingterm.

  • Je beantwoordt helder en snel de binnenkomende oproepen en mails. Zijn er technische of functionele vragen? Je volgt de gelogde tickets van je klanten op.

  • Jij analyseert binnenkomende vragen en speelt ze slim door aan de juiste IT-experts en technische teams. Je collega’s helpen je met plezier.

  • Je leert graag bij en deelt je kennis spontaan met je collega’s.

Odoo - Voorbeeld 2 voor drie kolommen

JE PROFIEL IN 7 LIJNEN

  • Je bent luistervaardig, klantgericht, communicatief en stressbestendig. Aan een half woord heb jij genoeg.

  • Je bent een geboren problem solver. 

  • Je bent IT-minded. Heb je zelf interesse om te leren programmeren? Fijn! Bij Rhea krijg je op eigen verzoek training voor .NET, JAVA en andere technologieën. 

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans. Je kent ook een stevig woordje Engels. 

  • Sociale media kennen voor jou geen geheimen? Misschien ben je wel een zogenaamde "digital native"? Perfect! Het beheer van de Rhea website en facebook pagina kunnen een uitdagende uitbreiding zijn van je takenpakket.

  • Je houdt van procedures en systeemdenken. Krijg je toch een nieuwe vraag? Dan schiet je snelle, klantgerichte brein in actie.

  • Heb je al ervaring als helpdeskmedewerker? Da’s een extra troef!


Odoo - Voorbeeld 3 voor drie kolommen

JE VOORDELEN OP EEN RIJ:

  • Je krijgt een zeer gevarieerde job in een innovatief bedrijf

  • Je werkt met de allernieuwste tools en technieken

  • Je krijgt een competitief loon

  • Je geniet heel wat extralegale voordelen: firmawagen, tankkaart, laptop, smartphone, aanvullend pensioen, …

  • Bij Rhea maak je samen met je fijne collega’s deel uit van het Cronos-netwerk. Je neemt gratis deel aan events rond innovatie en IT. Hier gaan werken, feesten en leren hand in hand.


Odoo afbeelding en tekstblok

LIGT JE KARAKTER IN LIJN MET ONZE KERNWAARDEN ?

In zowat alle bedrijven zitten applicaties en IT in het hart van de onderneming. 
Hapert er iets? Dan moet er snel ingegrepen worden. 
Daarom is Rhea er. Jij en je collega’s bieden de klanten slimme support voor IT-technologieën, enthousiast en gedreven
Rhea is onderdeel van de Cronos-groep. Het grootste netwerk van IT-bedrijven in de Benelux. Werk je hier?

Dan ervaar je de familiale sfeer van een klein en dynamisch team in combinatie met de zekerheid en expertise van een grote speler.

GA LIJNRECHT NAAR JE NIEUWE JOB !

> SOLLICITEER NU